30 mars 2010

BÄST BÄST BÄST BÄST, BÄSTA DU POJKEN MIN.

idag var thriller bäst, åter igen bäst.
jag ''hoppade'' och hade bommar. först hade jag 4 st galopp bommar som jag hade som stuts på lång sidan, det kanske var upphöjt med 20-30 cm så att han skulle lyfta lite på benen. på andra lång sidan hade jag en bom sen ett räcke. trav hoppade först men efter några gånger galopp hoppade jag det istället. han var verklingen jätte duktig och arbetade på som bara den och lyssnade riktigt bra på mig. han som brukar tagga till 10000 tusen innan hindret men han bara flöt på visst att han var taggad men hade kontroll hela tiden och han lyssnade så himla bra. fick även massor av beröm av anna som stod på sidan av hindret och hjälpte mig och andra höjder och det. efter att ha ridit i 45 min valde jag att trava över upphöjda bommar och han lyfte som bara den, jätte duktig är han. sen skrittade jag av över bommar två gånger och han är så himla duktig. att känna känslan som jag hade idag att vi verklinge var ett gjorde mig verklinge lycklig, att känna att det var han och jag, det gjorde min dag.

får väl även tacka min underbara pojkvän för att han var med mig en hel dag i stallet, tack hjärtat. men det är som jag säger att thriller och felix med dom två i min närhet kan inte mitt liv bättre, dom två som jag älskar mest ut av allt, dom två som betyder med än någon annan på jorden.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0