29 mars 2010

FÖRALLTID !!

28 mars.
idag var det kalas för min mamma och hade tänkt att dom ''små'' barnen skulle få rida men av dom 6 små barnen jag hade räknat med kom bara 1 så vart bara ridnig för henne. hon vågade faktiskt trava men inte så länge försökte få henne att galoppera men det var bara att glömma. efter hon red hoppade jag upp och bara red lite skänkelvikningar och volter i 15 min eftersom han var så duktig så slutade jag.

29 mars
idag tog jag fram 3 bommar bara för att ha någonting att gå över, han var verklingen super duktig och arbetade på riktigt bra. det var nästan så han vart lite halvseg trots att vi ökade galoppen på långsidorna men han valde att fokusera på mig och arbetet. travade bara några gånger överbommarna och han var jätte duktig och lyfte fin fint på benen.

imorgon har jag bokat ridhuset för bommar, tror det blir galopp bommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0