26 mars 2010

jag vet, det är du & jag föralltid.

idag var det ännu en hemma dag är fortfarande inte frisk och känner mig som en rygglös mask. har varit hemma hela dagen skrivit ett CV och sökt lite sommarjobb, bra jobbat emelie. vid 1 vart jag rast lös och gick ner till thriller i hagen med lite morötter och solen tittade fram och det var 10 + ute och kan inte förklara hur underbart det var. satt där nere ifrån 1 till halv 3 det var så himla mysigt och vi pussades och myste hela tiden, han vart även sotis när jag skulle klappa på hans hag kompis då slickade han öronen bakåt och puttade bort henne. sen stod han där vi mig och sökte uppmärksamhet igen, underbara häst!!. som jag såg honom idag har jag inte sätt honom innan han var verklingen, kan inte ens förklara det var som om han ville bevisa att det var han och jag, han sökte sig emot mig hela tiden ville bli klappad la sitt huvud i mitt knä eller på axeln hela tiden. och jag var där nere i 1 ½ timma men han stod hos mig hela tiden, usch vad jag älskar honom, om han ändå bara vore min.. gick hem efter mycket mys i hagen och sov lite.

dagen ridpass fick bli en skritt tur i skogen, super mys. eftersom han longerades igår så ska han egentlingen vila men thriller gå skritta för annars blir han som en vandrande pinne, så stel blir han. han var jätte duktig lite halv töntig på saker och ting och ville absolut inte gå först så vicktor och anna fick ta täten hela vägen, tok häst är han allt. gick iallafall fall bra och imorgon blir det bommar för våran del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0