25 mars 2010

idag har jag varit flitig och duktig trots att jag är sjuk. jag har varit hos doktorn, mockat och gjort mat till min häst, tagit in alla hästar, ringt hovslagare för ny tid till thriller och beställde även intervju med honom så jag kan lämna in den uppgifiten och sist men inte minst har jag även skaffat mig praktik plast, jippe. skärlunda blir det att vara på tror ärligt talat att jag kommer strom trivas, ska vara själv men det gör mig inte så mycket lite extra arbete har ingen dött av, behöver ändå bränn av mig vinter fettet som jag har lagt på mig, det här kommer bli super.

idag blir det att longera thriller idag, fast senare orkar inte nu har varit igång hela dagen trots att jag är sjuk så behöver vila nu.. så säger godnatt för en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0