18 mars 2010

i love you..

17 mars
thriller var så grymt j*vla fin finns inte ord han var verkligen en klocka. red mycket serpentiner och volter och han arbetade verklingen på med kroppen det var så himla skönt att känna hur han tog i. galoppen var han också väldigt fin i och var väldigt låg och fin i nacken riktigt stolt var jag, lyssnade även på mina halvhalter riktigt bra utan att slänga upp huvudet, ett stor plus. min syster satte sig upp och galopperade väldigt snabbt i ridhuset och thriller tyckte det var vädligt kul, det var han förtjänt efter att ha arbetat så bra. resultatet efter att ha taggat upp honom till 1000 blir att han blir lite för på och ville inte riktigt vara samarbetsbvillig så efter elin travat 3 min blir hon svin förbannad och ber mig hoppa upp och ta hand om det hon har skapat, dumma henne. han var väldigt trippig och på men efter 15 min övertalning så gick han där han gick och då vart det massor utav beröm och sakta av till skritt för att inte börja om prosesen igen.

18 mars
idag vart det galopp programm för thrillers del och tjena vad han tar i om man säger så han tycker det så så förbaskat jobbigt men det är ju extremt bra träning för hans del om man säger så, så det är bara forsätta kämpa.

imorgon är det Daniel Svensson tränig, jag som hade som mål att ta med thriller dit och rida markarbete men så vart det inte, skulle egentligen ridit på en ridskole häst men jag känner mig inte riktigt 100% och vill lägga den energin jag har till att rida på thriller. men som tur så har vi en till Daniel Svensson träning den 27 mars tror jag så får hoppas på att hitta en riktigt bra ridskole häst eller om thriller funkar... sånt som märks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0