16 mars 2010

jag älskar dig, jag älskar dig något otroligt mycket.

idag har det varit en lugn dag både i skolan och i stallet. som varje tisdag i skolan åker vi till åby och rider hopp speceil, byte ju till dressyre men byte tillbaka till hopp, jag vet vart jag hör hemma om man säger så. hade coolgrim och vi red markarbete och lite protester vart det ifrån hans del med nåra sparkar och bock språng, mysigt. fick även massor beröm över hur mycket jag hade utvecklats i min ridning, kan inte tack någon annan än min älsakde thriller.

thriller vart det lungt för idag han gjorde galopp porgrammet igår och meningen är att dom ska vila dagen efter men tro mig jag vet hur stel han kommer vara där så jag släppte honom i ridhuset så han fick skritta runt och bara mysa, sen lekte vi ju även lite vilket han tycker är så grymt kul. gjorde även något väldigt dumt, fick för mig att klippa thrillers man den var alldeles för lång och vips så vart det alldeles för kort till en början tyckte jag att det såg riktigt bra och var riiktigt stolt över mig själv men sen vart det ojämnt och det vart bara kortare och kotare. så nu är det ojämnt och kort kan inte klippa mera för då blir det stubb så hoppas på att det växer ut snabbt snabbt snabbt för nu ser han inte riktigt klok ut, fast lite söt är han ju för han är ju min prins. tur att jag älskar honom vilket utseende han än skulle lägga till med hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0