15 mars 2010

we belong togheter.


idag stod det longering/galoppövning på schemat även min 9 åriga kusin fick sätta sig upp och både testa på och skritta och även lite trav.

longeringen gick jätte bra han börjar lyssna mer och mer på mina kommandon och man verkligen ser hur han tar i när han tycker att det är jobbigt i galoppen, så kul att se att det kommer bakifrån. han var lite för trött i slutet och var nära på att sakta av flera gånger men jag var med så han höll sin galopp hela tiden, bra kämpat ifrån honom också. när jag skulle skritta av och trava av så satte sig min 9 åriga kusin upp och tror det var länge sen jag skrattade så mycket att jag var nära att kissa på mig. jag stod i mitten med linan och hon satte uppe på thrillers rygg med tyglar och barbacka och jag driver på och maja min 9 åriga kusin skumpar som jag vet inte vad och hon skrattar samtidigt så det såg så himla kul ut haha. thriller var iallafall jätte duktig och min kusin också som vågade sig upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0