18 januari 2010

 R.I.P



idag fick våran prinsessa lämna jorden det är en sån tyngd över bröstet. hon var en underbar hund med en helt otrolig personlighet trots att hon rapa, sket och pratade så var hon en klass för sig. det finns inte 1 ända hund inte ens 1 hund som var en sån hund som våran prinsessa nova var. hon var speciell på alla sätt och viss hon var underbar från topp till tå hon gjorde än glad dom dagarna man helst bara ville försvinna. dom dagarna det är dystert ute har hon alltid livat upp de med att komma viftande på svansen och stryka sig emot en. hon var familjens ögonsten och vi älskade henne mer än något annat. det var trist att hon var tvungen att lämna oss så tidigt hade tänkt mig flera år med henne men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. jag vet att hon älskade oss lika mycket som vi älskar henne och kan bara tänka mig att hon är tacksam över att slippa lida psykist. nu menar jag inte att hon led pysikst att hon var aggresiv hon var absolut inte aggresiv mot människor men gick tyvärr inte ihop med andra hundar och det tog tyvärr över.. men nova min lila flicka du ska veta att jag finns här och jag vet att du har det bra nu. jag älskar dig över hela mitt hjärta och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. du är min vackra lila prinsessa och familjens ögonsten..♥

min vackra prinsessa du kommer föralltid att finnas i våra hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0