9 januari 2010

usch och fy vad kallt det är. jag vet att jag har tjatat om att jag vill ha snö och massor utav minus grader men det har varit lite för länge nu och jag börjar sakna värmen lite för mycket. idag har jag varit upptagen hela förmiddagen så har faktiskt inte varit i stallet än, tror thriller står och njuter av solen som lyser på honom samtidigt som han tuggar i sig hö. tillbaka till vad jag har gjort, jag och min pappa har varit inne i stan med våran rotwailler nova. vi skulle klippt klorna men hon löper så det gick inte eftersom dom är lite extra bitchiga då så det var lika bra att stå över. men sen kollade vi även lite andra saker, nova tycker tyvärr inte om andra hundra speciellt mycket så nu till våren ska vi gå en krus med henne så att det blir bättre, förhoppnings vis. efter att ha varit där vart det att åka hem igen sen bestämde sig hela familjen för att ta bilen till glan som vi samtidigt tog med oss kakao oboy som vi kunde värma oss på. kakao oboy är nyttiare än vanlig oboy därför vi valde det haha. men vi hade ju självklart med oss vovvisen och hon sprang och tyckte allting var skit skoj. vi var där en timma för de blåste lite så vart lite väl kallt ibland så nu är jag hemma efter att ha varit igång hela förmiddagen.

min underbara och söta vovve får stå för bilderna. ♥

            

Kommentarer
Postat av: stina

aww så gullig. saknar tjocka korven & dig :D

2010-01-10 @ 01:44:48
URL: http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0