4 januari 2010

idag har jag varit i stan och köpt burkar till thriller som jag ska ha hans foder i. köpte 7 st burkar 3 st 5 liters, 3 st 6 dl och 1 ½ liter. dom 3 st stora 5 liters ska jag ha luzhern i och dom andra 6 dl kommer kornet att få ligga i och den som är ½ liter ska det vara betfor i som han får efter ridpasset. så mamma och jag var uppe och lämnade alla brukar och luzhernet sen åkte vi hem sen gick jag till stallet igen för att fixa till burkarna. skrev namn och liknande samt som jag fyllde dom med mat. tycker det är skit kul att hålla på såhär och pyssla göra fint med burkar tycker det är så mysigt. när jag var klar med burkarna passade jag på att mocka hade 15 min på mig för mamma hade ringt och sagt att maten var klar så innan jag traskade hem började jag mocka och förvånad vart jag att jag hann med att mocka hela boxen. men nu har jag fått i mig lite mat och ska ner till stallet snart igen för att tömköra thriller. en tjej i stallet vid namn emma ska hjälpa mig ska även köpa en av hennes tömkörnings jordar så nu har jag en sån och det är super. men skriver senare efter varit i stallet för andra gången idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0