23 januari 2010

nu har jag varit och gått med thriller i ridhuset. gud vad jag känner mig duktig och engagerade och det bästa med det är att jag verkligen älskar det jag verkligen älskar att vara i thrillers närhet att busa pussa mysa allting med honom är underbart. hann tyvärr bara gå 20 min pga utav att min mamma skickar sms och säger att det är mat, typsikt jag som hade tänkt gå längre. men under dom 20 min hann jag få in lite bus jag släppte honom men han gick efter mig fortfarande sen så sparang jag lite och han vart busig och sprang efter hihi. gjorde även några lydnads övningar och thriller börjar förstå nu vad det är jag menar. efter att fått smset vart det att gå in i stallet byte täcken på honom sen in i boxen sen gav jag honom betforen med gurkmeja i och thriller slickar i sig det som om det vore det bästa han någonsin ätit? han är allt en lustigkurre ibland.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Fin blogg! VAd tävlar du i för klasser/grenar? :)

2010-01-24 @ 09:42:09
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0