19 januari 2010

vart inte mycket uppdatering igår men tror att ni förstår att jag är i en lite jobbig situation just nu. att förlora en familje medlem sådär när man vet att man har år kvar med henne egentligen, det är svårt & jobbigt. men igår var ju som sagt ingen super dag med drog mig upp till stallet iallafall, fixade iordning maten och allting först sen tog jag på honom alla saker för att rida.

vi red i ridhuset igår skulle träna på vad vi gjorde i förrgår på träningen men det gick inte alls bra jag var så ledsen och vi vart bara osamas så jag valde efter en halvtimmas försök så orkade jag inte mer ville bara lägga mig ner och gråta det gör så himla ont i kroppen. snälla anna var i ridhuset också och hon erbjöd sig att mocka, tack så hemskt mycket anna!! men jag tog bara in honom i stallet tog av och satte på han hans saker sen fick han sin betfor sen vart det att ungefär springa hem. det var lika tungt när jag var hemma men jag kunde iallafall lägga mig i sängen och bara slappna av och tänka så mycket jag ville utan att behöva hålla in tårarna.

idag blev det ingen skola för mig utan tar mig i kragen och går dit imorgon det är ett måste får väl gråta om det behövs men skolan är viktigt och jag som har kommit igång med skolan så bra jag kan inte bara lägga ner nu, jag får göra det för novas skull. idag blir det nya tag med stallet och jag ska rida tror bara att jag behöver bli lite mer koncentrerad sen går det. igår vart det lite för mycket men kan tänka mig att det går lite bättre idag. thriller är ju min andra stjärna som gör mig så lycklig. han är min vackra prins som jag aldrig släpper tagt om, aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0