13 januari 2010

du är min drömhäst.
efter mitt inlägg igår somnade jag med världens dunder huvud värk vaknade sedan vid 22:30 av att jag hade så ont i huvudet att jag mådde illa. så fort jag tänkte på bakelser så kom det upp allting jag hade ätit, usch och fy. idag blir det ju ingen skola huvud värken är på väg tillbaka och så fort jag rör mig lite för hastigt eller liknande känns det som om de kommer upp igen, trots att det inte finns någonting i min lila mage nu. tråkigt nu när man verkligen har chansen att plugga igen allt + att vi hade foto idag i skolan och det verkar skit kul men ibland så går det inte riktigt som man vill, fast imorgon är jag på fötter igen. så med stallet idag vet jag inte riktigt hur det blir ska försöka kolla om mamma kan annars får jag fråga någon annan snäll typ i stallet om dom bara kan mocka så får jag gå med honom en liten stund i ridhuset om jag mår bättre såklart annars får han stå.

nu ska jag forsätta ligga i sängen och försöka sova trots att jag är världens piggaste men jag vill inte kräkas 1 gång till, inte, inte, inte. det är så typiskt när man ska vara hemma från skolan på grund av att man är sjuk och då vill man egentligen till skolan, en sån dag är det idag. men känns lite dumt att riskera, vem vet jag skulle säkert kräkits på bussen eller i skolan, då väljer jag hellre toan här hemma. nu ska jag vila, hejdå får se om de blir något mer bloggande idag.  


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Söt häst! :)

2010-01-13 @ 12:39:05
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Lamia

Haha det är så det ska gå till :D

2010-01-13 @ 18:12:12
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0