13 januari 2010

I LOVE YOU AMAZING HORSE!!
som ni vet så mådde jag inte bra idag så stallet sköt jag upp ända tills klockan var 5 men mamma var snäll och mockade och jag gjorde maten så det var skönt iallafall och inte behöva ''slita''. jag flörtade även upp becca på thriller han skulle egentligen fått vila men sen såg jag att ridhuset var bokat utav olika folk från stallet och det var mellan 16:30 till 20:15. och jag vet inte riktigt när jag slutar imorgon så vet ju inte om jag kan rida eller inte och eftersom jag inte mådde bra idag så skickade jag upp rebecca så jag slapp må sämre. mer vad hon och thriller gjorde får ni läsa på hennes blogg, hennes adress är www.bejbidoll.blogg.se. efter becca hade ridit så tog jag honom till gången och gjorde det jag alltid gör efter ridningen med att smörja/massera och strecha han har blivit himla mycket bättte på stechingen och det ger verkligen mycket i ridningen. myste även lite i boxen samtidigt som han åt sin betfor, han är så himla underbar. jag bara älskar han när han står där och tuggar sedan kommer och buffar för att han vill ha kärlek, jag älskar han så mycket !!.


Kommentarer
Postat av: Louise

Alla gör olika och det är jobbigt att stå i ett stort stall där alla gör på ett helt annat sätt mot en själv, typiskt svenskar så är det där att hela tiden gnata på för att få de som inte gör som en själv att göra så. Det jobbiga är om man vet att de gör fel.



Söt häst! Jag skulle höja grimman lite. :)

2010-01-13 @ 21:39:12
URL: http://reitsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0