10 januari 2010

jag har varit ute och gått med min mor far och hund ute i skogen i ungefär 1 ½ timma hur skönt som helst behövde tänka av mig lite och bara få bort alla dumma tankar. nova tyckte verkligen att det var super kul att springa och pulsa i snön. efter att ha kommit hem slängde jag mig i sängen läste en bok och för ett litet tag sen avbröts jag utav ett telefon samtal ifrån thriller ägare. hon var på hööks och hade köpt barbacka gjord och back on track paddar. så hon ska komma senare ikväll och lämna de och samtidigt ska jag testa barbackajorde, har faktiskt aldrig ridit i en sån innan ska bli intressant. anledningen till att vi köpte en barbackajord var för att jag ska kunna fästa gramanen i någonting ska testa att rida med graman ett tag och kolla om det hjälper honom någonting. vi ska ju fortfarande bara skritta så inget trav än, saknar hans underbara trav & speciellt galoppen. stallet blir senare när ägaren kommer ska ha lite gäster och de nu som ska äta lite mat.

jag måste tacka snälla rara emilia som fixade min design och header verkligen super snällt måste jag säga och det var grymt snyggt också hon är riktigt duktig. hennes blogg heter, www.emiliawhalgren.blogg.se

 


Kommentarer
Postat av: emilia

hehe så lite så , bara kul. kul att du blev nöjd , fast jag stavas emiliawaHlgren , haha :)

2010-01-10 @ 18:35:23
URL: http://emiliawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0