1 januari 2010

nytt år nya möjligheter.

hade tyvärr inte tid att skriva igår hade lite mycket att göra så det kommer ett inlägg om igår idag.
jag mådde inte så bra igår hade lite ont i kroppen o.s.v och jag kände inte riktigt för att trötta ut min kropp allt för mycket nu när de är nyår man vill ju trots allt fira. så jag bad iallafall anna hoppa upp på honom och hon tyckte att det var skillnad på honom och det var hur kul som helst att höra. även fast man vet att det är mycket kvar att jobba med så känner man att det går framåt samtidigt. jag vet inte vad jag ska skriva om ridpasset det var ju inte jag som red honom. jag red honom dom 10-15 sista minutrerna och travade och galopperade bara lite han var iallafall fin dom minuterna jag hade han. det såg fint ut när anna red också det är inte världens lättaste att rida på någon annan häst men det funkade bra även fast han inte riktigt vill slappna av med en okänd ryttare men jag har nog fått de ur hjärnan på honom eller är iallafall på god väg. jag tyckte iallafall anna var duktig och det såg bra ut och han blev finare och finare. idag ska iallafall jag hoppa upp på honom är inte hemma just nu så ska ta mig hem i första taget får nog bli ridhuset trots att det inte skulle vara så men ibland måste man ändra i schemat.

förresten vad har ni för nyårs löften? mina kommer i ett senare inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0