17 februari 2010

du är det bästa jag har!

gud vad jag är seg på att uppdatera ibland men det har varit lite mycket i skolan så har inte kunnat skriva tyvärr men nu är jag på spår igen, förhoppningsvis.

tisdagen så vilade thriller då jag var väldigt trött och inte hade ork så vart istället massor utav mys.

onsdag- red thriller utan graman och han var jätte duktig, arbetade serpentiner övergånar och även öppnor och det var inga problem alls. jobbade även mycket i skritten för att få honom att coola ner sig lite och jag lyckades väldigt bra. red även utan sporrar och det var inga problem det heller, försökte jobba mycket med mina vikthjälper att han skulle flytta sig för dom och det och ibörjan vart det inte riktigt som vi tänkt oss men sen var det inga problem alls. red bara i 40 min eftesom han kändes så bra.

idag däriemot är det träning för kava klockan 18:00 ska bli kul och nyttigt för den delen också. på fredag är transporten bokad och vi åker till åby ridskola för att vara med där, allting bara flyter på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0