17 februari 2010

världens bästa häst, världens bästa!!

idag var thriller så himla bäst, verkligen bäst! tränade för kava idag och jag kan inte säga något annat än att thriller är verkligen allt för mig han är verkligen underbar, skulle aldrig klara mig utan honom.

dagen ridpass var träning för kava och det var hur skönt som helst, körde igenom honom lite tränade på lite öka och minska volt små volter och hålla ett lugnt tempo, tempo växlingar galopp om byten och skänkelvikning och det kändes så himla bra. han var lite eldig i galopp om byten men det kommer gå så himla mycket bättre med lite träning. så nu har jag läxa till nästa torsdag att jobba på det jag har gjort nu. det roligaste var att hon såg en stor skillnad på oss och det är verkligen roligt att höra och jag blir bara mer och mer pepp för att satsa på honom, inte för att jag har tänkt tanken att inte göra det men man blir bara mer och mer pepp och det känns som om han ställer upp för mig också. nästa träning blir nästa torsdag och då kommer det även komma upp filmer. mamma kunde inte filma idag eftersom det var för mörkt i ridhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0