12 januari 2010

föralltid vid din sida!! ♥
stallet idag var underbart!! och thriller var enormt duktig idag det var magiskt hela min dag har varit bra förutom att jag saknar min pojkvän som lanar..

ridpasset idag var helt underbart, ibörjan var han lite stel men efter en riktigt uppvärmning vart han riktigt mjuk och fin. gjorde mycket övergångar och även rätt så mycket galopp och thriller jobbade på som en tok han älskar verkligen att arbeta det märks så himla väl på honom. jobbade även liten tagen bakdel för att få han sysselsatt och lite mer undersig och det funkade jätte bra han arbetade på riktigt bra med bakbenen trots att han brukar vara lite efter i dom men han var riktigt duktig. kan inte säga mera än att jag är verkligen super nöjd över honom idag.

pappa var snäll och mockade åt mig så behövde bara göra mat och mysa med honom lite sen gick jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0