12 februari

igår la tyvärr vårat internet av så kunde inte skriva. men dagen idag började med ridskola gick jätte bra idag och nästa vecka ska jag ta med mig thriller till ridskolan ska bli skit kul.

stallet igår var jätte mys förutom skogsturen den var bara bråk tjafs och fjantighet. thriller var rädd för precis allt och jag red barbacka medans han skuttade från höger till vänster och jag tog ett stadigt mantag och hoppades på det bästa. galopperade och travade även lite galoppen gick rent åt skogen han skulle sticka eller stå på stället så orkade inte bråka. sista traven var han verkligen skit fin och då vart emelie glad. han ställde sig även och kissa med mig ute i skogen när jag red och det är andra gången han gör det med mig, lite kul att han slappnar av.

snart ska jag till stallet för att rida skulle egentligen ridit ute men det är så kallt att det blir i ridhuset orkar inte frysa ihjäl har gjort det tillräckligt på ridskolan så tycker att jag klarar mig bra, behöver ''köra'' igenom honom lite också. så åter kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0