6 april 2010

when loves takes over

idag bar det av till hagneryd paddock, meningen var att jag skulle rida dressyr men vart ändrade planer så vart att jag tog några skutt.

ridpassdet idag var väldigt upp och ner, jag och thriller var inte alls sams i början, jag hade alldeles för mycket i huvudet och valde att ta ut de när jag red istället för att bara njuta försökte länge att hålla in på tårar och ilska men efter mycket trälande så brast jag ut i både gråt och skrik och var stilla stående ett tag men efter att ha fått ut sig all deperition för stunden forsatte jag och det gick mycket bättre än innan, är riktigt nöjd över thriller trots allt det var inte han som ställde till det utan jag, jag vet mycket väl att han är känslig och som anna & becca sa att jag får gråta innan jag hoppar upp på hästen. men tog några skutt och det var inga problem alls har verklingen fått en kontroll där. han stannade 1 gång men var nog mer mitt fel en hans, valde att hålla tillbaka honom lite mycket och jag själv var lite osäker vilket vart att han stannade men det var bara på igen och han hoppade som en liten gud. men som jag sa innan är stolt över thriller iallafall han var en stjärna trots att jag förstörde det mesta, men det är väl så när jobbiga perioder kommer? och som sagt alla har jobbiga dagar då allting skiter sig. men becca var med och tog kort så tänkte ladda upp några kort nu och några senare.






Kommentarer
Postat av: Liindis

fan vad fin han är :D ni ser helt perfekta ut tillsammans =)

2010-04-06 @ 22:27:44
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0