6 april 2010

det finns ingen absolut ingen som kan älska dig så mycket som jag gör

solen kom fram förut och självklart passade jag på att gå till stallet ännu en gång, thriller får massage 3 gånger i veckan och det var planerat att jag skulle göra de idag men när fina vädret kom fram gick vi en promenad innan vi skulle in och massera för att vämer upp lite, brukar egentlingen gå ridhuset men nu vart det mys i solen istället.

masserade och strechade thriller och han njöt massor, började med att sätta på back on track padden på sen började jag massera sen strechade honom och han tycker det är så himla skönt!! massage får han 3 gånger i veckan men strechar gör jag varje dag varken jag ridit eller inte, om han har vilat brukar jag gå lite innan sen strecha, det har hjälpt honom massor när jag gjort så. det är konstigt hur man kan få saker och ting till en vana, början var det jätte jobbigt att ''komma ihåg'' att jag skulle strecha honom men nu har det blivit till en vana och jag gör det utan att jag ens tänker på det haha. efter vi hade myst i stallet och masserat och allt tog vi ännu en liten promenad runt stallet för att få röra sig lite så han inte blir så himla stel. sen vart det bara massor av mys och pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0