5 april 2010

du är världens bästa häst

idag longerade jag thriller, gjorde inte galopp programmet eftersom jag ska iväg och rida i hagneryds paddock imorgon så longerade bara lite lungt han var jätte duktig. vi jobbade mycket övergångar och lyssna på rösten gjorde även så att vi jobbade på liten volt och sedan ökade vi anledning till att jag gjorde en mindre volt då och då var för att han skulle få igång trampet och arbeta på med baken och jag lyckades i slutet var han riktigt duktig. arbetade honom på liten volt i både galopp och trav och kan inte säga mera än att han verklingen är super duktig trots att han tycker att det är så jobbigt så kämpar han verklingen. min 9 åriga kusin maja fick skritta av honom och han är så lugn och bara lunkar med hahah, världens bästa och snällaste häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0