3 april 2010

tillsammans klarar vi allt.

idag stod det hoppning ''bommar'' på schemat och thriller var mega duktig!!. becca var med och både filma och fota så några filmer hade jag tänkt att ladda upp senare. vi trav hoppade idag, han tyckte att det var lite kenpigt, hade 3 upphöjda bommar med typ 5-10 cm sen 2,5 m sen ett räcke. vart lite väl mycket att tänka för honom men när han väl kom på det gick det verkligen super bra för honom. galopp hoppade 3 gånger och det märks att han verklingen litar och lyssnar på mig trots att vi kommer fel så känner han att jag litar på honom och han vågar ta i lite extra för att ta sig över. han kämpade på riktigt bra och ingen kan vara lyckligare än jag.

efter ridpasset var han svettig så jag ställde in honom i spolspiltan och duschade av honom och thriller bara stod och njöt, efter duschen gick vi ut i solen och värmde oss tog oss även en liten promenad i solen och man säger så här, ingen njöt så mycket som jag och thriller gjorde tillsammans.

jag och thriller vart fotade igår och här har ni en utav bilderna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0