27 april 2010

hejsan hoppsan.

nu var det ett tag sen jag skrev men som sagt har ju ingen häst så känns inte som att det finns så mycket saker att skriva om men nu är det nästan en vecka sen så lite har det ju hänt så tänkt liksom skriva av mig, alltid skönt. jag kan börja med att säga att jag träffade min prins i lördags och kan inte förklara med ord hur mycket jag saknat hans underbara mjuka mule och hans otroligt vackra huvud, usch min älskade polle. det var skönt att träffa honom eller bara få se honom i huvud taget var som att hämta ny energi på något sätt, något som behövdes. skolan går bra har ju haft praktik och de men aa. hade nationella prov skrifligt i Svenska B igår kan säga redan nu att det inte gick så himla bra, fick även svar på vad jag fick på med nationella Svenska B tal och där fick jag G+ hade faktiskt förväntat mig ett VG men bara att kämpa på. kan ialla fall säga att det är skönt att vara tillbaka i skolan igen träffa alla mina underbara vänner, så himla skönt!!. imorgon händer det även en intressant sak jag becca och hennes mamma lollo ska på en clinic med Nina Bengtsson ska bli både intressant och kul.

sen var det även intressant idag också, fast jag var inte med på den intressanta saken men stod brevid iallafall och snapade upp alla möjliga tips tills man rider nästa gång. vi hade träning för Mikael Carlstedt, skulle egentligen haft för Daniel Svensson men han har skitit i oss två gånger nu så nu har vi valt att skita i honom, j*vligt dålig still.. det var två grupper en med privat hästar och en med lektions hästar och det var ifrån våran speciall idrott hoppning så var lite speciellt med Mikael Carlstedt som tränare. dom hoppade iallafall på ute banan och jag både filmade och och tog kort på dom som hoppade, tror jag fick några bra bilder iallafall, får man hoppas.. det är svårt att fota med en kamera som man inte är van vid, jag är förresten inte van att fota i huvud taget så jag ska väl vara nöjd. dom som hoppade var iallafall super duktig och kämpade på super bra !!

men nu ska jag inte sitta här och skriva mera för jag ska ut och ta mig en promenad i det vackra vädret!!

jag och världens bästa pluttis på bild!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dig saknar man ju inte eller så!

2010-05-07 @ 15:33:32
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0