19 april 2010

hej och hå.

har varit i skolan hela dagen, usch.. hade en typ föreläsning om hur nationella skriftliga proven skulle se ut på måndag nästa vecka, väldigt nyttigt men så j*vla tråkigt. slutade iallafall halv 3 och becca bus hade bil så behövde inte passa bussar idag, skönt. när jag kom hem slängde jag bara av mig skolkläderna och byte om till mjukis byxor och stall jackan och sprang vidare till stallet, skulle kolla när beccas mamma lollo red på fältet. när lollo ridit klart så skulle jag filma becca och t-spon så hjälpte henne att ta in hästarna för att det skulle gå lite snabbare. filmade henne på fältet och det såg super bra ut och kan tänka mig att tävlingen på lördag som becca och t-spon ska vara med i kommer gå toppen.

en sak till, jag har suttit och klott på hööks, jag vill ju ha så mycket fina ridkläder det är så himla vackert!!! tänkte slänga in några bilder på vad jag vill ha, eller några av sakerna sen finns det ju andra saker i andra affärer men det här är iallafall vad jag vill ha från hööks, får blinka lite extra mot mamma i några dagar så får jag väl hoppas på det bästa hih.

'
sjävlklart finns det bara så himla mycket mer, usch jag vill ha massor utav pengar, gud så lycklig man skulle kunna vara då. för att bara komma in på något helt annat drömde jag och mig och thriller i natt, drömen var ljuvlig kan jag bara säga. vi var världens tävlings ekipake och allting flöt på och åh vilken dröm och han var även min alldeles egna. åh önskar bara att drömmar kunde bli verklighet då skulle livet inte vara så svårt, men men..

Kommentarer
Postat av: Daniella

Svar: Haha jaa! Fan vad roligt vi hade tillsammans allihop! ;) Kram

2010-04-23 @ 10:25:24
URL: http://dellorco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0