15 april 2010

åh jag saknar plutte, skulle egentlinge haft honom idag men veterinären hade varit ut hos honom igår tydligen (?) så nu skulle jag antagligen inte ha honom torsdag fredag som bestämmt känns inte bra för fem öre, saknar ju honom massor. men har bestämmt mig för att om jag mår bättre tar jag mig en tripp dit. jag vill inte rida jag vill vara med honom och se honom att få rida honom är bara en stor bonus men inget jag behöver för det är thriller jag älskar och jag vill bara umgås. men det känns lite deprimerande, allt har varit väldigt jobbigt på sista tiden eller rättare sagt lite innan thriller åkte då man förstod att han verkligen skulle åka och som pricken över i så vart man dyng sjuk också.. var sjuk hela helgen men har varit på praktik ända tills idag då vart det bara halvdag då kroppen strejkade igen, trött jag blir på mig själv om jag skulle struntat i praktiken måndag tisdag skulle det inte vara några som helst problem nu.. men som vanligt vägrar jag lyssna eller inse... blir ingen praktik imorgon heller lika bra att vara hemma hela helgen och bara ta det lungt och sen praktiken hela nästa vecka, trivs ju som handen i hansken där.

jag har väldigt mycket känslor inom mig nu vet inte varför men ibland blir det för mycket och vattnet åker över kanten.. jag känner mig så oduglig just nu, jag hade så mycket planer vad jag ville göra hur det skulle se ut men åh.. det kommer liksom aldrig bli så jag vill ha jobb jag vill ha häst jag vill vara en bra flickvän jag vill vara en bra vän jag vill vara en bra dotter, jag menar alltid är det något jag vill vara, eller göra något bättre. det är tunt och perdioder kommer men ibland undrar jag varför jag inte lyssnar på min föräldrar tillexempel? att jag alltid måste sträva emot och tro att jag vet bäst.. som nu när jag har varit skit sjuk och går fortfarande på pencelin vill mamma och pappa att jag skulle vara hemme månda tisdag men det tyckte inte jag för jag kände mig frisk men det var ju bara tack vare medecinen.. så var på praktiken hela veckan och jo vad händer idag? jag börjar må dåligt få ont lite i kroppen bli lite yr o.s.v och då blir jag bara så himla förbannad på mig själv, att jag aldrig lyssnar. och tyvärr går det inga bussar ifrån skärlunda eller det tar en 30-40 min promeand bort till bussen och med ont i kroppen och yrsel vill man helst inte gå och självklart blir jag beronde av alla andra... min pappa får försöka fixa skus och självklart ställde min underbara faster upp.. som vanligt, vad skulle man göra utan henne egentlingen... men det känns så fel jag vill inte ha det så jag vill inte behöva vara beronde av andra jag vill inte alltid behöva andras hjälp.. jag behöver bara lyssna så skulle allt vara bra.. men nej nej..

just ja jag skrev för 1 eller 2 inlägg sen att jag skulle köpa triss lott för mig och thrillers skulle, och det gjorde jag.. jag köpte en och vann 50 kr på den köpte 2 nya och vann 25 kr på ena och inget på den andra men nu i helgen ska jag lämna in den med 25 kr på och ta en ny och hoppas på det bästa, har vunnit 75 kr iallafall fast jag har valt att ta nya lotter istället för pengar, men allt för min och thrillers framtid.

jag älskar iallafall min familj, mina vänner och min underbara pojkvän och självklart thriller men han är allt i det där, han är min familje medlem trots att han inte står här, han är min underbaraste vän och vi beter oss som ett par så han är som min pojkvän.. min älskade thriller.

jag saknar verklingen att skriva om mig och thriller om våran vardag vad vi har gjort o.s.v. men saknar mest utav allt att skriva att skriva om honom eller att bara skriva om mig, jag saknar iallafall att skriva men vill inte förstöra den här bloggen med att skriva trams om mig utan den här bloggen är skapad för mig och thriller, ingen annan än oss två.. vem vet det kanske dyker upp en annan blogg om mig? framtiden är osäker just nu, väldigt osäker.

i miss you, i miss you something terrble it hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0