11 april 2010

du & jag vi passa som handen i hansken, jag älskar dig!

JAG VAR OCH HÄLSADE PÅ MIN PLUTT IDAG.


jag vaknade redan vid 7 och väckte mamma och ville åka redan då var hur glad som helst vi kom iallafall hemifrån vid klockan 9 haha, vi åkte förbi maxi innan eftersom jag har fått herpes över hela j*vla munnen. sen vid 10 var vi vid ringstad stallet och var först väldigt rädd och orolig att han kanske inte skulle känna igen mig!? men jag hade så himla fel, han gnäggade och vart hur lycklig som helst och pussades massor, tyvärr fick jag då ingen riktigt puss på grund utav det äcklig herpes skiten men åh det var så mysigt och han var så glad av att få se mig, det värmde i hela kroppen. ska ju ha honom några dagar i veckan känns jätte bra förhoppningsvis kanske komma ut på några tävlingar? vem vet? kanske, kanske inte beror helt och hållet på honom.

men efter varit och pussat och förklarat hur mycket jag verklingen älskar honom åkte vi vidare till skärlunda där jag nu kommer ha praktik i två veckor tror verklingen det kommer bli super kul!! jag trivdes redan när jag hoppade ur bilen känns det som, usch jag kommer trivas som handen i hansken. verkar vara riktigt bra tjejer i det stallet trevliga och glada, satt även och kolla vädret och självklart ska det vara toppen väderhela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0