1 april 2010

du & jag, vi är ett

idag fick thriller nya skor, hihi. han får fan skor oftare än vad jag får XD. fick iallafall beröm av hovis över att han har blivit finare skaffat sig lite mer muskler och lite mer fett, men mycket kvar det är det ju men en bit på vägen. han sa även att det syntes att vi var ett så fort jag gick därifrån för att hämta något annat började han kolla runt och gå omkring massor men så fort jag kom tillbaka stod han som ett litet ljus, fick även massor av pussar av thriller idag också hhii.

jag hann rida innan hovslagaren kom och joggade lite idag bara, jobbade mycket med övergångar och serpentin bågar och han lyssnar riktigt fint på mina halvhalter, stolt. det märks att han har blivit så mycket stadigare i sin form och arbetar verklingen på mer med hela kroppen nu och det är väldigt skönt att vi är på väg i rätt riktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0