6 november- vilodag

vädret är iallfall lite bättre än vad de var igår och de är ganska skönt tyvärr ingen sol framme och inte speciellt varmare men det regnar inte iallfall, inte just nu. är glad att jag inte behöver bara beronde utav hur vädret är eftersom jag har ridhus där jag står och kan inte förklara med ord hur glad man är för de.

idag är de iallfall vilodag för pållen, eller rättare sagt han har vilodag varje fredag om inte någonting annat dyker upp såklart. så idag i stallet stor mockade jag boxen och hade i lite extra halm så han får lite fredags mys känsla. tog även en sopp kvast och tog bort allt äcklig spindelnät, hatar verkligen spindlar och blir därför väldigt nogrann med att ta bort allt äcklig spindelnät. så nu kan man säga att boxen är spindelnät fri. ska springa bort till stallet senare och borst och mysa med honom lite, han blir inte av mig helt inte bara för att han har vilo dag. men tror att han blir glad och uppskattar att jag är där och pysslar om honom.


you are amazing, i love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0