5 november- super duper bra

kan bara säga att det gick verkligen hur bra som helst att rida idag. ska väl tacka becca för de också eftersom hon får mig att inse att jag faktiskt kan mera än vad jag tror. det gick iallfall jätte bra idag, jag var hur lycklig som helst. tränade på att lägga ner honom i lägre form för att han lyfta upp och arbeta extra med ryggen eftersom han inte har så mycket muskler på sin rygg och sin  bakdel. och han försökte smita men när han väl insåg att det spelade ingen roll hur många gånger han försökte komma undan utan att behöva jobba i låg form igen, så han gav sig ändå rätt så snabbt iallfall. vi gjorde även volter, förvändgalopp, skänkelvikningar och serpentiner med halt på medelinjen och det gick super duper! han var lite efter med bakdelen i skänkelvikningarna men det vart mycket bättre emot slutet. så han fick faktiskt lite extra korn för att han var så duktig så nu tycker han nog om mig extra mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0