4 november

nu är jag hemma efter att ha varit i stallet och självklart känner man sig alltid lika välkomnad med en häst som står med spetsade öron och ser överlycklig ut. min syster följde med mig till stallet idag och hon fick även hoppa upp på honom om rida lite, om man säger så här att han är inte världens lättaste häst att rida på även fast många tror de. men de gick skapligt man kan säga att han bara joggade lite idag. hoppade iallfall upp lite för att visa att han inte kan göra som han ville och kan säga att det vart skillnad på direkten och de gick så himla bra dom 10 min jag satt på honom. vart otroligt lycklig då och ville bara rida i flera timmar till. men min syster hoppade upp efter mig igen och han började med sina dumheter igen. men kan säga att min syster rider inte i vanliga fall så hon var faktiskt super duktig. så man kan säga att det vart ett jogging pass för honom idag och han verkade riktigt nöjd med det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0