4 november

nu har jag bestämmt mig för att jag ska skaffa mig en tränings blogg för mig och min foderhäst. Den här bloggen kommer bara handla om mig & midnight thriller. jag har ridit honom i ca 1 månad nu och han står i ett stall i närheten utav mig i skärblacka. för ca 3 veckor sedan hade jag bara honom som medryttar häst och han stod då i ringstad men för mindre än en vecka sedan flyttade han hit till skärblacka och jag vart hel fodervärd. han är ett svensk halvblod född 1996. Thriller är en helt fantastiskt häst både att rida och i stallet. han är tävlad medel svår dressyr innan och har hoppat 140 banor, är även tävlad i hoppning i sina yngre år. han är en väldigt positiv häst och gillar att arbeta vid ridningen, han ger oftast 110%. kan även säga att han är en riktigt läromästare och vi har lärt otroligt mycket utav varandra bara på den här månaden och utvecklas bara till det bättre hela tiden. målet med min ridning är att kunna börja tävla inom hoppningen till nästa tävlnings säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0