29 november- promenad

nu har jag varit ute och gått en promenad med thriller mamma pappa & min hund nova. eftersom dom håller på och sätter upp speglar i ridhuset får man inte vara där. så imorse så frågade jag mamma och pappa om dom ville med ut och gå så tog vi med hunden och hästen. gick i ungefär 40 min kan iallfall konstatera att han fortfarande är riktigt pigg. han sprang och gjorde små skutt när jag gick med honom men som tur hade jag longeringslina iallfall om något skulle hända. men han är så himla gullig när han hoppar till lite här och var, världens vackraste häst. men anledningen till att jag inte red var för att det är nog skönt för honom och gå utan belastning på ryggen och för att jag behöver röra mig lite. har inte mockat och de en hade tänkt att göra det sen eftersom jag ska stretcha honom och de när dom har kommit in sen så passar på att mocka då istället. ska även iväg på adventsmiddag hos min faster vid klockan 14:00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0