29 november- mys i stallet

nu har jag kommit hem efter att ha myst massor i stallet med thriller. var där i kanske 3 timmar. först mockade jag och pussade massor på honom sen borstade jag och spolade benen. följde sen med anna in i ridhuset när hon skulle hoppa. hon hoppade stuts och det gick skit bra, mycket duktig anna. när anna hade hoppat klart kom iallfall några andra ifrån stallet och skulle löshoppa stannade kvar och tittade lite på de. det är riktigt kul och se när hästarna busar som bara den. men såg ett litet tag sen in till stallet borstade och myste med thriller igen. stretchade honom också som jag hade tänkt att göra till en vana framöver. var nära på att glömma mig men kom på de sen när jag pussade på honom. speglarna i ridhuset kom tyvärr inte upp dig utan kommer upp på torsdag istället, jippie en mycket glad emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0