29 november- du & jag

du gör min dag bättre än vad någon annan skulle kunna göra den.
du får mig att le dom gångerna jag inte är på humör.
du är så speciell, på ett vacker och bra sätt.
om inte du fanns i min verklighet skulle jag aldrig vara så här lycklig idag.
jag vet att vi är på väg någonstans, tillsammans du & jag.
jag skulle aldrig tveka på dig för jag litar på dig till 110 %
jag vet att så länge de är du & jag kan vi nå alla våra mål tillsammans.
jag är lycklig att ha dig i min verklighet.
jag vill ha dig hos mig i all evighet.
jag mår verkligen som bäst hos dig, med dig.

på bara såhär kort tid har man fastnat för dig, det är konstigt att en häst kan göra en så lycklig. undra egentligen vad det är som gör att man sätter sig fast vi någon så mycket. men det spelar ingen roll för mig längre för jag vet och hoppas på att det ska vara du & jag för alltid.
jag vet mycket väl att vi har mycket som väntar framför oss och jag bara längtar.
 för jag vet att så länge jag har dig så klarar vi allt.
jag älskar dig vackra och underbara häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0