26 november- praktik

som varje torsdag så är det praktik på DH ''dressyrhoppet''. går ju bara från 8 till 2 men med ett huvud som inte riktigt var på topp idag så kändes de inte så bra. + att våran praktik värd micke glömde att skusa hem oss som nästa alla andra gånger. men beccas mamma kom iallafall och hämta oss så de var ju tur de. när jag kom hem så slängde jag mig in duschen och slängde mina kläder och skor som jag hade haft på praktiken i en påse eftersom dom hade någonting som smittade där typ ''regnskorpor'' men skit samma. efter duschen la ja mig i sängen ett tag och hoppats på att mitt huvud skulle bli bättre men inte de inte.

mamma skulle egentligen tagit thriller idag eftersom jag inte mår bra men kunde inte hålla mig ifrån honom så sprang ner till stallet och fixade innan hon kom hem. vart inte så långt, jag dröjde mig inte direkt kvar idag utan de fick gå lite snabbt men tog mig tid till att stretcha honom efter jag hade borstat. nu blir de iallfall och äta sen sova, sova, sova. jag behöver de för just nu gör min kropp väldigt ont och mitt huvud känns ungefär som cement.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0