25 november- nya skor

japp idag har thriller fått nya skor hihi, han är super duper snygg nu!! kan iallfall säga att janne är världens bästa hovslagare enligt mig och han är inte alls dyr för den delen heller och var hur super trevlig som helst, sånt gillar vi. men vart bara lite problem med tiderna bara men de var något akut han var tvungen att göra så det var därför han kom sen för först bestämmde vi tid klockan 16:30 sen ringde han och sa att han skulle komma 18:00 men sen ringde han en gång till och sa att han satt fast i bilköer så han kom vid ungefär 19:00 någon gång. men om jag ska vara ärlig så gjorde inte de mig ett dugg eftersom jag vart riktigt nöjd med hans jobb och han var så himla trevlig + att jag fick massor utav tid att mysa med världens bästa häst!. men har iallfall varit i stallet ifrån 4 till 10 ungefär och de har varit super duper mysigt som tur hade jag världens bästa anna som sällskap.


en mycket vacker dinusaurie, men vem älskar inte mysiga dinusaurier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0