24 november- helt slut körd

kan bara säga att min kropp är helt slut helt utmattad alltså helt DÖD.

idag har jag iallfall ridit två hästar mycket roligt. först red jag ju på speciall hoppning på åby som varje tisdag. och den här tisdagen fick jag en ponny vi namn hilton!!! vi hoppade stuts och sen oxer efter och de gick bra. hoppade med och utan händer och med och utan fötter. han var skit seg i börajn men efter några snabba var han riktigt på hugget och jag kunde inte korta honom istället haha. men när jag kom hem så sprang jag typ från bussen till stallet för att ta in hästarna de var ju kolsvart i stor sätt. men tog in alla och fixade och de sen mockade jag och allt sånt. sen kom gisela i stallet hon har en nordsvensk som heter randi som hon frågade om jag ville rida för hon hade mensvärk och jag tackade självklart ja. och de gick faktiskt bra att rida vi hoppade och han var jätte duktig. och när jag kom hemifrån stallet gjorde jag ett boxspass på 1 timma och nu är jag totalt slut i hela kroppen!!

kan iallfall säga att thriller är lika mysig och vacker som alltid och han markerar ingenting i skritt inte för att han gjorde de innan men så jag håller er uppdaterade bara. kan ju inte säga så mycket mera eftersom jag inte rider just nu. men han får iallfall nya och frächa skor imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0