23 november- fann felet

ja nu är felet funnit, och kan säga att jag vart hur glad som helst. de var iallfall emma i stallet som har hjälpt mig några gånger när jag har ridit. hon stod och kände igenom hon lite och sen kom hon till knät och märkt att det var lite svullet och han tyckte verkligen inte om att man tog där och sprakade till lite. spolade iallafall av höger bakknä med kall vatten och de. så nu blir de vila för honom ska bara gå lite på grusvägen några dagar för att han inte ska bli allt för stel. jag vart ju såklart tokorolig men ändå en stor lättnad släppte ifrån mina axlar när jag liksom fick veta vad felet var. så nu blir de bara massa mys i en vecka så att han blir super duper bra. om han inte blir bra till nästa måndag så får vi titta upp de men nu behövs de inte. han kan ha säkert sträckt till sig lite i hagen eller liknande och behöver vila lite eller så kanske ha har överansträngt knät lite också så han behöver vila lite.


jag skulle göra allting som stod i min makt och göra vad som helst för dig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0