22 november- börja om från början

nu är det bara att börja från ruta 1 igen.

Idag var ju equiteraput ute och klämde och kände på thriller. Kan iallafall vara riktigt lycklig och säga att det är ingen inflammation eller fraktur och de lättade mitt hjärta. och de gjorde mitt hjärta lättare med att säga att jag inte behöver vara orolig heller (vilket jag självklart kommer att vara iallafall). men vi vet inte riktigt vad det är som är fel. han är ju som sagt behandlad innan i bakbenen (kommer inte ihåg vilket nu) efter att ha ramlat ut ur en transport i april. men nu är det bara att börja om från ruta 1 igen och bygga upp alla hans muskler så han orkar. Hon sa att det kan bero mycket på de och han behöver muskler och allting sånt.

han fick i alla fall stå med magnet täcke på sig och hon klämde och kände och allt sånt. och vi kom iallafall fram till att det är höger han har ont i fast de kan ju betyda att han har överbelastat höger ben för att han har ont i vänster. men ska iallafall skritta honom på lång tygel på tisdag i skogen sen bygga därifrån, ta en dag i taget. Måste iallfall ta det försiktigt nu ett tag. har bestämt mig för att köpa en dressyr sadel han behöver de för att bygga upp alla sina viktiga muskler som han behöver, de fick jag till och med som tips ifrån equiteraput. har även beställt hem ett tjockt thermo täcke med halstäcke till thriller hade tänkt beställa hem ett tjockt inne täcke till honom också. han är så himla känslig för kyla så det kan ha påverkat honom när han har frysigt och spänt sig i hagen när de har varit kallt i och de ute. Men nu kommer han iallfall har tre dubbla täcken ute och två dubbla inne. man måste ju försöka med allt för att det ska bli bättre. 

hon ska komma fler gånger vet inte riktigt när nästa gång blir, men hon ska komma några gånger iallafall. Nu ska vi höra av oss via telefonen och de så att jag inte gör något förhastat. kan bara säga att jag är otroligt glad att jag har linda, hon har hjälpt mig något enormt mycket.


jag älskar dig !!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0