20 november- pimp my horse

idag var de en mysig dag i stallet och jag hade en snäll syster som följde med och hon var även jätte snäll och mockade och allt sånt. som planerat skulle han ju gå i ridhuset i 30 min i dag och de var min syster super snäll och gjorde. efter att dom gått så kom han in till stallet och då började jag massera honom. masserade bara rumpan idag och gjorde de ganska länge så var mest insatt på de om man säger så. becca var även istallet och vi pimpade thriller idag. vi klippte av svansen lite klippte lite på manen hovskägg och allting sånt så nu är han super duper snygg.

imorgon får jag även hoppa upp och skritta och trava på honom super mysigt tycker jag, blir kanske bara 30 min eller någonting. men han har inte markerat eller någonting nu så de ska inte vara några problem heller. jag kan iallfall konstatera att han kommer var super duper pigg men de blir bara trav och skritt för att inte belasta allt för mycket på benet. på söndag kommer ju även min chef som är equiteraput och ska känna på honom och de kommer också bli jätte roligt för då kommer jag få övningar och det för att bygga upp hans muskler och allt sånt kommer bli jätte spännande och jätte kul. thrillers ägare och hennes 2 döttrar kommer även imorgon och kolla på hur han har det och så. ägarens döttrar ville se vad han står i för stall och sånt dom har tyvärr inte sätt de än. men det ska iallfall bli riktigt roligt att dom kommer och kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0