20 november- nöjd med mitt köp

nu har jag äntligen vaknat till liv, orkade tyvärr inte skriva igår efter 5 timmar shoppande. fick med mig lite saker hem skulle vilja köpt mycket mer än vad jag gjorde. jag ska iallfall ditt efter jul har jag bestämmt det måste jag köpa allting jag inte köpte igår hihi. mamma tog ju hand om thriller igår och han hade varit jätte snäll, som alltid.

vad jag köpte igår:

*3 schabrak, ett brunt, ett grått & ett marin blått.
* ett skritt täcke, brunt
*ett ländtäcke, martin blått
* bruna benlindor
* lädertvål
*transport skydd, marin blå
* felch täcke med hals.  marinblå (som han ska ha när han åker transport)
*täckesjord
*borstar
*schampo
*pälsglans

de va vad jag köpte till thriller igår så köpte jag ju även saker till mig själv också. men är iallfall nöjd över vad jag köpte igår skulle gärna vilja köpt ett vinter täcke och lite andra saker men stod och velade så mycket så till slut struntade jag i de. men nästa gång jag åker ditt då ligger de ett vinter täcke i min kundvagn de vet jag hihi. letade ju även efter tömkörningsjord men fanns ju tyvärr inte så blir att köpa en på hööks istället. den på hööks tror jag kostade 400 någonting, men de fanns även ett helt sätt med inspänningar longeringslina tömkörningssele och grejor för 600 ungefär så vet inte riktig vilken de blir utav dom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0