18 november- hagen hela dagen

nu har jag vaknat till liv, hade tänkt att jag bara skulle slänga i mig lite frukost och sen ner till stallet på direkten men de blev ändringar. tycker han ska få stå ute i hagen hela dagen isället, mycket skönare än att behöva gå in speciellt om han bara ska ta det lugnt till slutet utav veckan.

idag ska vi även gå i ridhuset 20-30 min inte bara thriller som tränar utan jag med, ska även massera honom efter med arnika på bakdelen. hade tänkt att massera lite längre än vad jag gjorde igår men måste bara se till att inte folk är i stallet så man kan sjunga haha. hoppas att massagen gav samma effekt som den gjorde igår.

får väl även ursäkta inlägget som kom lite hastigt och oklart igår kväll. jag var irreterad för jag blir alltid otroligt rädd och orolig och tänker mig alltid det värsta när man ser att de är någonting med honom. och sen gjorde jag som jag fick tips av att göra och det är inget jag kan ändra såhär i efterhand och jag ångrar de inte heller eftersom vi trodde de var stelheten. men inget som går att ändra nu och jag är nöjd iallall. som sagt man är rädd om den man älskar. och ni får ursäkta mtt beetende ska inte upprepas igen.
   
du är alldeles för underbar för att inse att det här är verkligheten.


Kommentarer
Postat av: madde

Hehe jaa jag förstår de,. ja e nästan lika dan :P fast inte riktigt :D

2009-11-18 @ 15:54:56
URL: http://mccj.blogg.se/
Postat av: madde

Hehe oki,. va skönt att han blir bättre =) detsamma =D

2009-11-18 @ 15:57:07
URL: http://mccj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0