18 november- full fart

Kom hem för inte alls länge sen. det har varit fullfart sen jag skriv förra inlägget, har varit ute och gått varit hos min chef och hämtat lönen inför ullared imorgon. pratade även med min chef linda om thrillers sträckning och hon ska faktiskt komma och kolla över hela honom på söndag, fick även med mig taliban olja med mig hem som jag masserade in honom med. för er som inte vet så är min chef equiteraput och jag jobbar i hennes stall med alla hennes hästar. så det ska iallafall bli riktigt skönt hon och jag ska göra ett schema för thriller och jag ska få reda på massa övningar för att jobba upp hans rygg muskler. efter jag hade varit och pratat och hämtat lönen hos linda så blev det att gå till stallet. gick först 20 min med honom i ridhuset och anna gjorde mig sällskap samtidigt som hon red viktor sen in i stallet och började massera. masserade ungefär i 30 min och thriller njöt som vanligt.

Imorgon bär det iallfall av till ullared och mamma är snäll och tar hand om honom då.
Här är en liten utav vad jag hade tänkt att köpa på ullared:

  • Täcken
  • Länd/skrittäcke
  • Lindor
  • Schabrak
  • Padd
  • Pälsglans

Kommentarer
Postat av: Hanna

Glöm inte boots till mig:)

2009-11-18 @ 21:22:20
URL: http://aljawhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0