17 november- regn

när jag vaknade imorse hade jag hoppats på strålande sol men vaknade tyvärr till rena motsattsen, det regnar och är grått.. men vad tänkte jag egentligen? det är Sverige och höst.

igår låg jag iallfall och tänkt på varför thriller markerade, vad som skulle kunna ha hänt eftersom han inte haltar utan att det sitter i hans vackra bakdel. och jag kom fram till några punkter som kan ha orsakat de:

*inget länd/skritträcke vid ridningen. (han har bara ett stort flesch när vi skirttar fram bara.)
* han har blivit utsläppt med bara regntäcket några få gånger. (han ska ha dubbla.)
*
när han har fått stå med sitt blöta regntäcke på sig. (inget som går att ändra, jag får skynda mig lite extra.)

här är de jag kan komma på just nu, men tror att det är en blandning utav allting som kan ha orsakat de. men tror faktiskt han blev bättre igår efter massagen. ska till stallet snart och kolla hur det är med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0