15 november- schema

från och med idag ska jag börja göra ett schema för thriller jag gör en vecka i taget. och det är endast för att det är saker som vi behöver träna på och därför kan det vara bra att ha ett schema så man har någonting att ''gå'' efter. självklart kommer det att bli några ändringar lite då & då men ska försöka hålla mig till schemat som jag har gjort. 

Måndag

Dressyr

Tisdag

Skogen

Onsdag

Jogging

Torsdag

Vilo dag- jag är i Ullared och handlar saker åt totton

Fredag

Släppas i ridhuset

Lördag

Hoppning/markarbete

Söndag

Skogen


 såhär ser hans schema ut för den här veckan. som vi vet så brukar thriller alltid ha vila och fredags mys på fredagar men att han ska vila måste tyvärr ändras eftersom på torsdagen ska jag till ullared och köpa saker till hästen. och jag vill inte att han står 2 dagar i rad. så därför får han busa av sig i ridhuset på fredagen. men han ska fortfarande få fredags mys som alltid.

en fråga till er läsare, vad tycker ni om att göra ett schema för era hästar? något ni brukar göra?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu ljuger du allt, vi skulle ju tömköra på söndag ju:D

2009-11-16 @ 19:30:42
URL: http://aljawhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0