9 decmber- dubbel pass.

i love you amazing horse. you are wonderful.


idag har jag bara joggat thriller i ridhuset känner mig inte riktigt kry så vill inte slita ut mig för mycket då så vi travade och skrittade typ i 40 min. han var iallfall riktigt riktigt fin idag och gjorde i stort sätt allt man bad han om. vi gjorde lite skänkelvikningar serpentiner öppnor och övergångar för att få honom lyhörd och det funkade perfekt och han var jätte duktig. finns inte riktigt mycket att skriva om ridpasset idag utan att han var riktigt duktig och arbetade på riktigt bra idag. efter ridpasset på min totto red jag annas häst vicktor igen anna hade jätte ont i magen och självklart att man ställer upp. men den här gången red jag med graman på honom. och det gick faktiskt rätt så bra han är ju svår riden häst men idag gick det skapligt. är faktiskt nöjd med mig själv och anna var nöjd över mig också, hihi skönt att höra. när jag hoppade av vicktor och gick med thriller lite eftersom anna gjorde de medans jag red vicktor fick jag ett sms ifrån min mamma att en tome nisse hade varit i stallet och lämnat ett paket. och lycklig som jag vart av smset gick jag in till stallet och vid boxdörren står de en vit låda och där i låg det bruna innetäcket. det var super fint på honom lite stort men inget överdrivet passade honom iallfall. kommer passa perfekt när hans underbara muskler kommer. han var iallafall jätte fint på honom tyvärr inte så tjockt som jag hade hoppats men det är varmare än flech täcket han hade innan iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0