8 december- lycklig lottad

jag är så himla lycklig att jag har dig underbara & perfekta thrillson.




idag red jag i ridhuset barbacka med anna och vicktor som också red barbacka. red i typ 15 min sen bytte jag och anna hästar. jag vart sugen på att rida vicktor och anna vart sugen på att rida thriller så vi bytte hästar och red varandras lite. kan iallafall säga att vicktor är ingen lätt häst att rida för femöre han var en buffel som jag nu tänker kalla honom. fick iallfall ordning lite halvt på skritten efter typ 10 min? haha sämt är jag. min häst var iallafall klockren och anna sa att han var en riktigt stjärna, fast det vet jag ju reda hihi. sen bytte vi tillbaka travade bara några varv sen skrittade jag och sedan vart det in till stallet borsta ta av sakerna och mysa, kan bara säga att jag är grymt lycklig som har en sån toppen häst som thriller. vi kommer klara mycket det vet jag. är så lycklig att ha en sån läromästare. men som tur hade jag mockat och de innan jag red så det var iallfall riktigt skönt. myste och pussade på honom sen vart det vidare hem och göra det som behövdes.


du & jag föralltid.


Kommentarer
Postat av: jasmine

va söt! liknar Cotten

2009-12-10 @ 15:15:49
URL: http://tahmasebi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0