5 december- gjort mysigt

nu är jag hemma efter att ha gjort mysigt åt thriller i boxen han har massor utav halm hösilage och hö att mumsa på hela dagen och kvällen. slängde även i massor utav morötter i thrillers mat också eftersom han älskar morötter. jag var även duktig och putsade hans sadel sadelgjord, träns och lädergrimma, känner mig riktigt stolt. tänkte att när jag ändå var igång med att göra det så fint och mysigt i boxen och hade smörjt hans saker så städade jag i ordning i skåpet också så nu är de fint där inne också. thriller ska iallafall få vila idag det är han värd efter att ha varit så duktig, och jag känner mig inte direkt ridsugen eftersom vädret är som det är så ska faktiskt gå på bio med min pojkvän. ska springa ner till stallet när han kommit in och pussa lite på honom hade jag tänkt.



Kommentarer
Postat av: Peyton Vega

pretty horse :)

2009-12-05 @ 13:59:54
URL: http://peytonvega.blogg.se/
Postat av: e

fin blogg

2009-12-05 @ 14:01:22
URL: http://tumbare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0